دوشنبه ۵ آذر
واین ساعت ها... شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۵۸ شماره ثبت ۱۵۳۰۸
بازدید : ۸۶۹ | نظرات : ۸۹
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
واین ساعت ها
که پرسه میزنند در خیالِ تنهایی ام
تمامِ روز دنبال آینه ایی از خود بودم
و دقیقه ها به قابِ خاطره خیره
چه بیهوده مستِ واژه ی انکارم
و حقیقتی که تکرار می شود
در من
چه بیهوده
به دنبالِ آسمانی پر از پرواز
کسی که نای ایستادن ندارد
رویایی ست پریدن
با آسمانی بی افق
که در برابرِ دیدگان طلوع می کند
خود را در حصارِ آینه ایی می بینم
با صورتی به تعدادِ روزهای گذشته
بر مدارِ تکرار
چه زود دیر شد آرزوها
و من در شوقِ فریادهایِ کودکی غرق
در پسِ شیارهایِ تازه جوانه زده
بر خط لبخند...
مرجان 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.