جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
۱- توبه ی نصوح
زندگی باغ فریبی بیش نیست
هر گنه وسواس سیبی بیش نیست
توبه نصوح در چشم خدای
شرجی ی امن یجیبی بیش نیست
۲-ساحل من
از آب چشم تو آب وگل من
پر از شورم کنارت ساحل من
حسین شعر ۱اینجا منزوی شد
از اینجا دل به دریا زد دل من
۱-اشاره به بیت زیر از مرحوم منزوی:
در یای شور انگیز چشمانت چه زیباست
آنجا که باید دل به دریا زد همین جاست
۳-انالحق
پرتو بی سایه ی شبکور سنگم می زند
آینه با انعکاس نور سنگم می زند
خواستم در سایه ی خورشید حلاجی کنم
در اناالحقم خود منصور سنگم می زند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.