يکشنبه ۴ آذر
آزرده شعری از عباس جوخواست
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۳۷ شماره ثبت ۱۵۲۴۷
بازدید : ۲۰۳۸ | نظرات : ۲۴۵
|
آخرین اشعار ناب عباس جوخواست
|
من آزرده خبر از دل دلدار ندارم
چه کنم خسته شدم محرم اسرار ندارم
تو بیا کاری بکن حرفی بزن محرم دل باش
تو بیا ارزش دل ارزش دیدار ندارم؟
سلام شاعران گرانقدر و دوستان بزرگوارم مدتی که کسالت داشتم نمی توانستم جواب کامنت شما بزرگواران رابدهم واز این بابت شرمنده ام
درود بر شما آسما نیان...........................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.