سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
به نام او كه روشني بخش جان است
بیرحمی از سر و کول زمانه بالا می رود
آبستن است "سکوت"
"فریادی" در راه است...
رونوشت: هنوز هم نميداند چه كرده است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.