جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
آخرین اشعار ناب زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
|
* به نام خدای همین حوالی ...*
من دختـــــر بارانـــم*
زاده ی مهــر و آبانـــم
زیر این شُرشُر احساس
من وضو با تپش باران می گیرم
قبله ام ؛سمت نیــاز
آسمان ؛ محراب نماز
سجاده ی من ؛ پیرهن آبی ابــر
دانه دانه تسبیح نمازم ؛ همه اشـــک
و
قُنــوتـم ؛ هِق هِق بـاران
سجده ام ؛ مستی و ایمان
در هیاهوی تپیدن
ماه ؛ سفره ی افطار من است
هیس ...!
صدایم نزنید
لحظه ؛ لحظه ی دیدار من است
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ ن : مهــربانی خدا را از آسمانش آموخته ام
آری... از شُر شُر بارانش
(( از برخی عزیزانم بابت اینگونه عاشقانه و صمیمی قلم زدن از خدایم پوزش میطلبم چون جز عشق او چیزی ندارم ؛ چه کنم که مست می اویم ))
کاش بیاییم در این ماه عزیز هم که شده ؛ ز اشــک های یکدیگر بال پروازی سازیم برای آسمانی شدنمان...
همین و بس...
به قلم بارونیم : زِلفِشِه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.