جمعه ۲ آذر
چنانم كه مپرس... شعری از راحیل بهاری( شکوه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۲۷ شماره ثبت ۱۵۱۷۴
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر راحیل بهاری( شکوه)
آخرین اشعار ناب راحیل بهاری( شکوه)
|
زنده بر عشق عقيقش چنانم كه مپرس
چو سواري به شفيقش چنانم كه مپرس
سعد و طالع همه در بزم به رقص آمده اند
طالب چشم دقيقش چنانم كه مپرس
عبد و معبود بسان رگ و گردن پي هم
بسته بر دست رفيقش چنانم كه مپرس
حوت و درياي وسيع و مرغ مينا لانه اش
عاشق قلب رقيقش چنانم كه مپرس
ابر باران زاي اسفند، مام شبنم، مام در*
مست آن روح شفيقش چنانم كه مپرس
دشت به آهو مي دويده يا كه آهو پي شير
كشته ي ناز محيقش* چنانم كه مپرس
شكوه"
92/4/20 - 5:00 بامداد
در*: مرواريد
محيق*: پيكان تيز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.