يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم اشراقی
|
سلام برهمه بزرگواران واساتید و ارزوی بهره گیری از خوان گسترده الهی در این ماه مبارک . زیاده گفته ام در این روزهای انگشت شمار حضور دراین جمع عزیز . 5 شعر در 5 گونه متفاوت ( آزمون وخطا ) . در آغاز راه نیازمند و منت دار نقد شما بزرگوانم و در مقام شاگردی بهره میگیرم
گاه از کوچه های کودکیم
باز رد می شوم ولی افسوس
چشم هایم در انتهای عبور
گاه گم می کند .کدام پنجره بود؟
و چه روزی که باد می آمد ؟
وبه رگبار بارشی سرسخت
شسته می شد غبار پنجره ها
وکسی پشت قاب پنجره ای
آخرین فصل قصه رامی گفت ...
بی خبر ردشدم
دو باره برگشتم
کوچه از ذهن باد گم شده بود
وکسی پشت هیچ پنجره ای
چشم در راه هیچکس ...
نبود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.