جمعه ۲ آذر
به نام خالق گل ها شعری از غریب
از دفتر adab mirror نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۱۵۱۰۷
بازدید : ۷۲۱ | نظرات : ۳۴
|
|
به نام خالق گل ها
به نامت گل بکارم تا گلستان سخن هایم
به رنگ وبوی عطرِ تو
چنان باغی شود زیبا
که در آن هر گیاهی زنده و بالنده وپویا
برای ذکر تو گویا
تو ای پروردگار لاله های وحشی باغم
مرا از سنگلاخ زندگی بر چین
تو که مأوا وسکنی در دل بشکستگان داری
نگاهی نو بر افکن بر دل زارم
ببین در سینه این داغم!
ببین داغم!
تو را من چون ثنا گویم
برایم آنچنان نیرو عطا کردی
که در گلزار ایران
آن گلی کارم
که تا دنیا بقا دارد
گل من هم به یاد تو
دلی پر از صفا دارد
"غریب"است وشگفت انگیز
درونی پر بها دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.