جمعه ۲ آذر
ایران من شعری از غریب
از دفتر adab mirror نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۱۴:۴۷ شماره ثبت ۱۵۱۵۰
بازدید : ۸۹۰ | نظرات : ۵۹
|
|
ایران من
ای هر کویرت بهتر از صد چشمه ساران
ایران من ای یادگار یادگاران
تاریخ دنیا گشته با نامت هم آغوش
نامی که مانده جاودان در روزگاران
همواه چون خورشید تابان می درخشی
ای قلّه های فتح را آئینه داران
سرها فدا کردیم تا باشی سرافراز
ای موطن جان بر کفان وسر بداران
تو آفتاب عالمی ماه ِ " غریبی"
ای خاک تو خوشبو تر از بادِ بهاران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.