جمعه ۲۵ آبان
دلم لغزیده در راهی به دست اندازی شک ها شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۱۴ شماره ثبت ۱۵۰۸۸
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۱۲۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
چه ناغافل ز کف دادیم دنیای عروسک ها
چقدر آسان سفر کردیم همپای چکاوک ها
در این جالیز رنگارنگ ، با اندام پوشالی
چه کاری آمدست از ما بجز نقش مترسک ها
میان کفر و ایمان نیست حد و حصر محسوسی
دلم لغزیده در راهی به دست اندازی شک ها
سبک بالان به تدبیری از این مرداب کوچیدند
ز شهری که بزرگی ها فتاده دست کوچک ها
دلم را دختر شرقی ربودی همچو دلهای
سیاوش ها وافشین ها و بهمن ها و بابک ها
«من اینجا بس دلم تنگ است وهر سازی که میبینم...
بیا ره توشه برداریم» با قانون لک لک ها
بیان نیک و کار نیک و افکارت چنان مزدک...
کلام دلگشایت می برد چون عطر میخک ها
=====
زمستان 91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.