جمعه ۲ آذر
شفا شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۱۵۰۱۰
بازدید : ۸۶۴ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
تقدیم به بانوی شعر و واژه بانوی بانوان ادبیات پارسی سرکار خانم فرهین رام
و فرهیختگی کلام و رویایش
میان رویاها گم خواهم شد
تا
عاشق شدن از یاد یایسگی فردا برود
و حجم رویایی من
از یاد دیروز
و دلیلی
برای عاشق بودن امروز
.
.
.
کامل خواهیم شد
میان خانه های دیروز
و دیوانگی های فردا
اگر دستهای گرمم بگذارند
و چین های آتش
و شفای اساطیر فردا
و سحر نگاهت
.
.
.
.
و
لب هایی که مرا و ترا به رویا می رسانند
.
.
.
فاجعه وقتی است
که
سایه
در سوزناک ترین طغیان ها
نام ترا از یاد عشق می برد
و رسم چشمان هوس زا
به دروازه های
شانه لرزان تردید
.
.
.
می آویزم
به باد
و سایه
زمزمه می کنم
سحر
و راز ترا
وقتی
مرا زندانی طاق های بی نصرت می کنی
.
.
.
کوچ بزرگ وقتی رخ داد
که سایه ها
به لب رسیدند
و جان
به فردا
.
.
.
وقتی که عشق
تحریف شد
و ذهن ها
پر از بی انتهای عقوبت
و بسته شدن رویا
وقتی
پرواز به رویای پرستو ها
بسته می شد
.
.
.
.
.
.
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.