شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
به ” خدا ” گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم , ” خدا ” گفت :
تو من را نخواهی دید اما کسی را برات گذاشتم که نیمی ازمن است
” مادر “
---------------------------------------------------
امشب ميخوام مهتاب بشه رنگ چشاتوببینم
گرمی دست ترو لمس بکنم بعد بمیرم
امشب مي خوام مجنون عشق تو بشم
پروانه وار دورسرت بگردمو بعدبميرم
امشب مي خوام ماهو تو چشمات ببينم
هلاك يك نگاهت عشق توبشم بعدبمیرم
امشب مي خوام تاخودصبح بيدار باشم
ديونه كمند موي تو بشم بعد بميرم
كاشكي ميشدمهتاب بشي قلبمو روشن بكني
منم بشم ستاره دنبالدارگردوجودت بمیرم
دلبرم لحظه دیدار رسیده غصه نخور
از دفتر فقط بخاطر تو
بزاركه من به آرزوهام برسم بعد بميرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.