جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
دور لبانت دایره ای می کشم و
دست می بر م
به رازهایی که هرروز اشکار می شوند
حالا
از همه جا می گذرم
حتا از گذشته هایی که با من حرف می زنند
ومن
هیچ شانسی برای آواره شدن ندارم
نگاه پشت نگاه
واین ویترین بچگانه
که گاهی
روبرویم می نشیند و
منتظرکشف یک راز می مانم
تو اما
در همین دایره می بوسی ام
تا دراز بکشم در این راز
از صبح تا صبح
از شب تا شب
و همه
تکرارهای قشنگ.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.