شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان و سروران گرامی اما بعد: عزیزان دو اثر می خوانید که حاصل تراوشات ذهن این جناب با سرکار خانم لادن آهور در پی اثر بسیار زیبایشان به نام (بند) شکل گرفت. که یکی از انها متعلق به این جانب و دیگری متعلق به سرکار خانم لادن آهور بسیار عزیز می باشد بدون ذکر کدام اثر متعلق به کدامیک از ما است خواهشمندیم نقد و نظرتان در مورد هر دو اثر ذکر و مرقون نمائید دروود بر شما
1-
شکست هیبت دارم
زیر تندیس خیالت
آنگاه که آخرین گره را
به غرورت آویختم
2-
رج
رچ
بافتم خیالت را
شکست هیبت قالی
به پای سیمینت.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بنده ی حقیر که تو مدت زمان کوتاهی است عزت یافتیم از نام پربرکت سایت ادبی فرهنگی ناب ومفتخریم به شاگردی از آثار خانم بزرگوار سرکار خانم آهور متاسفانه در این مدت کم چیزی مرورنکرده ام ازکم سعادتیبنده بوده ولی چندی از آثار استاد ارجمند جناب احمدی را که دنبال کردم بنظرم دومین سروده از گرانقدر جناب احمدی فرزند برومند این دیاران که البت فعلا معتکف آن دیاران هست میبایست باشه آنهم با توجه به علاقه ای که ایشان به مینیمال و کوتاه نویسی و مختصرنویسی که دارند بنده این حدس رو زدم کوتاه نویسی که گاها بیکی دو سه تا کلمه منجر ومنتهی میشه که عرض کردم در یکی دوتایی از آثار ایشان را که دنبال کردم بنظرم رسیداینقدر که ایشان به ادبیات علاقه وافری دارند بهمین نسبت فکرمیکنم طالب ریاضی هم باشند چون جزر رو در ادبیات بکاربردند آنهم جزری که گاها عرض کردم بیکی دوتا کلمه بیشتر منتهی نمیشه که اینهم البته ابداعی است در شعر عصرحاضر که خیلی مختصرومختصرومختصرالی فی النهایه ومفید مینویسندوبیشتر کلمات کلیدی استفاده میکنندودر کل شعرشون از مضامین بالا ومفاهیم ومعانی سرشاری برخورداره ولی مختصرگونه که آنهم پدیده ایست شعر وسروده ی سه چهار کلمه ای که باید به ذوق موجزایشان احسنت گفت حالا دیگه نمیدونم از گرفتاری ویا مشغله ی بیش از حدشون ناشی میشه یا سبک ایشان هست مثل :لب ،بوسه را،بفرست،تمام شدورفت بسیارمفیدومختصر چنانکه مخاطب هم میدونه باید چه بکنه توی دوسه کلام متوجه میشه که باید عنایت بکنه دیگه وابراز عشق بکنه والسلام بقول مولانا هرچه میگویم تو مغز آن بگیر.