جمعه ۲ آذر
مزاج شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۵۰ شماره ثبت ۱۴۹۱۲
بازدید : ۱۱۶۲ | نظرات : ۹۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
شیرها جان فِشانی کردند
تا گاوها
از اِنقراض، پاکتی شوند!
سویا
تغییر ژنتیکی داد
تا آجیل سفره عید
بدونِ گوشت و شیر نماند!
مِزاجِ شعرم دوشیده شد
و از فشار زندگی
دو قلو زایید!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.