يکشنبه ۲۷ آبان
امشب مرا بکش شعری از بنیامین پور حسن
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۲۲ شماره ثبت ۱۴۸۱۷
بازدید : ۱۰۵۲ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر بنیامین پور حسن
آخرین اشعار ناب بنیامین پور حسن
|
کی می شود تمام؟ کی می رسد اجل؟
-مرگی هزار بار شیرین تر از عسل-
قلبی که سالها جای تو بود و بس
حالا ببین شده عضوی علی البدل
من بی قرار تو-این است مساله-
تو بی خیال من دنبال راه حل
صد بار سوختم یک بار تو بسوز
پا پس نکش بیا..حالا اتل متل....
لیلای کیستی؟ دنبال چیستی؟
یک عشق منطقی؟یک عشق مستدل؟
"من عاشق توام" -تو گفته بوده ای-
اما تفاوت است از حرف تا عمل
این شاهنامه را پایان خوش نبود
جای مناقشه ست این بار در مثل
......
دیگر ته خط ام...امشب مرا بکش
دستم به دامنت یا حضرت غزل!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.