يکشنبه ۴ آذر
وقتی خدایادش رفته شعری از آرزو حاجی خانی
از دفتر فصل موهای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۱۴۸۰۰
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۹۲
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
قندیل های تن داده به
لبهای ابرها
شعرهای سرگشته،
لای موهایت
نوازنده ای پرآشوب
بااین همه ازدحام خواستنم.
ستاره هامی ریزند
از7 میلیاردانسان تنم
وقتی خدایادش رفته
مهتاب رادر آسمان
نصب کند
واردشو
باخاموش ترین لبهای گندمزارها
درجادکمه های غار پیراهنم
تارهای عنکبوت هم
باخدا
این رایادش نمی رود.
......................................................................................
آرزونوشت:می دانید که نقدشعرم رادوست می دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.