جمعه ۲ آذر
وصیت شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۱۴۷۹۷
بازدید : ۹۶۱ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
تبر، دسته اش را گاز زد
تا جنگل،
نفسی تازه کند.
به خیالِ خامِ زمین
جشنِ آتش بازی،
از زندانِ دلخوشی فرار کرد،
تا دود، از کُندهِ بلند شود!
اَره، خَلالِ دندانه هایش تمام شده!
رویای سبز شدن
در مسیر باز یافت قرار گرفت،
بدون آنکه درختِ بید
وَصیت کرده باشد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.