جمعه ۲ آذر
تو کجایی؟همه موی سرم رنگین شد شعری از جواد عباسی جندانی
از دفتر آواز بی صدا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۳۶ شماره ثبت ۱۴۷۳۸
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر جواد عباسی جندانی
آخرین اشعار ناب جواد عباسی جندانی
|
باز هم حال و هوای دل من غمگین شد
کوله بار غم تنهایی من سنگین شد
منفجر گشت ز تو بغض ترک خورده من
اشک از آه دلم آمده و خونین شد
در فغان نامه من نیست به غیر تو کسی
ناله ام با سخن و نام تو آهنگین شد
بس بزرگ است غم عشق تو من درماندم
چون که بر دار شدن عار شد و ننگین شد
گرچه تلخ است وپرازتاب وتب وبی تابی است
عمر مشروط به شیدایی من شیرین شد
همنشین با توی مشکل گشه شاد سرشت
هر بد اندیش و پریشان شده خوش آیین شد
هر زمانی که ز سویت خبری می آمد
شوره زار تن من یاسمن و نسرین شد
قوت قلب و قرار دل غمدیده من
تو کجایی؟همه ی موی سرم رنگین شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.