جمعه ۲ آذر
کار دنیا شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۱۴۶۹۹
بازدید : ۶۹۷ | نظرات : ۶۷
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
جعبهِ فرمان دِلمان
از پیچ و خم روزگار
مُلتهب شد.
ما که اهل چیزی نبودیم،
این بازی اشکنکش
زیادی سر شکستنک داشت!
چهار چرخِمان آفتاب را
تا دَم غروب بدرقه کرد،
باز از کار دنیا سر در نیاوردیم.
بهتر است گلیم را از آب بیرون بکشیم،
قبل از آن که یاتاقان بزنیم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.