جمعه ۲ آذر
به سر آغاز بیا شعری از علی صمدی
از دفتر بهترینم باش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۰۶:۴۹ شماره ثبت ۱۴۶۶۴
بازدید : ۸۲۴ | نظرات : ۴۳
|
|
بازآ
به سر آغاز بیا
به همان غروب زیبا
به همان شب
و دوباره دل و دین را
به هوای گل رویت پروبالی بده تا
پر بکشد در آسمان دل تو
و سپس عشق تو را ساز کند .
یاد دارم پس از آن روز
به تمنای دو دستت
طبع شعر من شکوفا شد و من
تو را نوشتم و تو را سرودم
و تو در آینه ی دلم نشستی
و به پاکی ی نگاهت
و به حرمت صدایت
به تو اندیشیدم باز
به تو که نازترین قصه عاشقانه ای
به تو که پاکترین غربت بی بهانه ای
به تو که شاد ترین ترانه ای
به تو که ناب ترین شعر زمانی
تو لطیف نکته دانی
تو صداقت بیانی
و تو آخرین نگاری
توبیا تا گل و بلبلان بیایند
به هوای مقدمت
و ترانه ای بخوانند به شادی بهار
و تو را ذوق زده
آرام و سراسیمه
بفرستند به ویرانه ی قلبم ،
ای کاش بیایی
دیده بگشائی و دل را
ز غم آزاد کنی
و مرا شاد کنی
دلشادی من از لب پر خنده ی توست
من جان و دلم بنده ی توست.
علی صمدی تابستان 90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.