جمعه ۲ آذر
جنگل زرد شعری از احمد البرز
از دفتر دلتنگی های من نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۳۹ شماره ثبت ۱۴۶۳۸
بازدید : ۷۴۵ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب احمد البرز
|
جنگل زرد
پاييز مي خواهي چكار، وقتي بهار از ياد رفت
يك شاخه گل پژمرد و گفت ، اي داد يار از ياد رفت
ديگر كسي عاشق نشد ، اينجا كسي لبخند نزد
آنجا كنار رازقي ، جاي قرار از ياد رفت
چالوس ونوشهر و شمال يادم نمي آيد دگر
از سمت رشت و انزلي ،زيبا كنار از ياد رفت
جنگل دلش اندوه داشت ، باز از شرر باز از تبر
سر شاخه هاي سرو هيچ ،حتي چنار از ياد رفت
نيلوفر از مرداب هم ، كوچيد نميدانم كجا
از ذائقه احساس مرد ، وقتي نگار از ياد رفت
ديدي چگونه ياسها ، پرپر شدند در چشم ما
راحت بگويم دوستان، اينجا بهار از ياد رفت
از رشته كوه هاي بلند ، البرز نامي ياد هست ؟
پژواك فريادي كه گفت ، ليل ونهار از ياد رفت
احمد البرز
....
اين شعر تقديمي است به محيط بانان عزيز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.