جمعه ۲ آذر
یاد بابا شعری از احمد البرز
از دفتر دلتنگی های من نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۹۱۳۹
بازدید : ۱۰۱۴ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب احمد البرز
|
کی کجا ساختن دیوار آبادی است بگو ؟
بین که این واژه هم از فاصله افسردو نشست
غم به هر انجمنی می آید
با همین فاصله ها
البرز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.