جمعه ۲ آذر
بغض-کاشکی شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۱۴۶۱۸
بازدید : ۱۰۴۱ | نظرات : ۱۳۵
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
1-بغض
سکوت صبورم
راه نجاتت
ازاین بغض گلوگیر
فریاد است ...
2- کاشکی
کاشکی
دلم از گِل بود
لااقل با شکسته هایش
گلدانی می ساختم
تا صبرم را در آن
بکارم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.