يکشنبه ۴ آذر
مردجوان رسیده سی میل به زن نمی کند شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۱۴۵۹۲
بازدید : ۶۰۲ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
مردجوان رسیده سی میل به زن نمی کند
همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند
عشق ندارد او به دل یاکه زجنس مرد نیست
در عجبم چراززن حرف وسخن نمی کند
زن همه مثل میوه اند سرخ وسفید ونرم وتر
کیست که میوه ای چنین توی دهن نمی کند
خانه به خانه می رود سوی نشانه می رود
میرود از وطن ولی یاد وطن نمی کند
هرچه که من به گوش او زمزمه می کنم که زن
گوش کشیده است او گوش به من نمی کند
گربه سفر رود شبی سبز به چین زلف زن
ژاپن و چین نمی رود یاد پکن نمی کند
این را برای یک دوست مجردم سرودم
غیرتی شد رفت زن گرفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.