جمعه ۲ آذر
شور عاشق... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۴۲ شماره ثبت ۱۴۵۶۷
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
شور عاشق
من سلامم رهسپارت می کنم
در خزان یاد بهارت می کنم
در شب تار و حزین کلبه ام
مثل نوری آشکارت می کنم
من به یاد آن زمان وصل تو
دیده ام را اشکبارت می کنم
از برای دادن تسکین به دل
صحبت از ایل و تبارت می کنم
میکشم طرح قشنگی از رخت
یاد آن چشم خمارت می کنم
ای طلای خوش عیار قلب من
از کجا پیدا عیارت می کنم؟
ای عزیزمهربان و جان دل
دیده ام را کشتزارت می کنم
هم به وقت آن زمان وصل تو
جان خود را من نثارت می کنم
چون زنی لب های خود را بر لبم
من سپاس بیشمارت می کنم
در زمان خنده ی زیبای تو
رقص و شادی در کنارت می کنم
چون کنی تو یک نگاهی سوی من
مثل صیادی شکارت می کنم
در غزل هایی که گویم دم به دم
یاد تو با افتخارت می کنم
ای تو عشق نازنین من بیا
هر دو عالم را به کارت می کنم
تو قدم بر روی چشمانم گذار
چشم خود را رهگذارت می کنم
کرد چه رویایی تو داری بهر او
من حسادت بی شمارت می کنم
سجاد کرد 4/4/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.