پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
شـب در طلبـم بـود و مـن از روز گذشتم
انـگار کـه از شـــرجی ِ تن ســوز گذشتم
از کفش صراحت لب ساحل پُر ِ خون بود
همـگام بـه ساعت شـده ، لب دوز گذشتم
جـا پـای نگاه از پـس ِ هر ثانیه باقی ست
از بـس که شـتابان و دل آمـــوز گذشتم!
با زمزمه هایی که تو را نام و نشان داشت
هُـجّــی به نهــان کــردم و مرمــوز گذشتم
مـن شـاخص ِ ســرمـای زمسـتانم و بهمـن
چـون سـنگ وصـبـورانه ز نـوروز گذشتم
پیـــــراهن ِ افســـوس دگر دگمه نمی بست
از لحـظه در آوردم و چـــون یـــوز گذشتم
از حــال ســخن سـنج ندارد خبــــری کـَس
هـــر ثـانـیـه از ســاحل ِ تـن ســـوز گذشتم
_______________________
مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
از کتاب ِ هیجان ِ آبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.