شنبه ۲۶ آبان
اتفاق شعری از حسن حسینی
از دفتر ترنم خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۱۴۵۳۲
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۷۸
|
آخرین اشعار ناب حسن حسینی
|
طعم لحظه های بی خاطره
چون عصر جمعه ای ست
که در انتهای هر هفته
نمک بر زخم بریده ی احساس می پاشد
حکمت این روزها اما
رنگ حیرتی ست
که یاد تو را زنده می کند
درست مثل سالها پیش
همین حوالی همین روز همین ساعت
کاش اتفاق
راه ما را جدا نمی کرد
نمی دانی بی تو
بیهودگی ست قدم زدن
در برهوتی که تکلم ساده ی کلمات
دشواری بزرگی ست
........................................................................
زیستن کنار بغض ساده نیست
گاهی گلویت آواز می شود
برای قافیه های مرده ی عشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.