جمعه ۲ آذر
جاده شعری از مهدی عظیمی
از دفتر لبهای تراحساس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۱۴۴۶۱
بازدید : ۷۶۷ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب مهدی عظیمی
|
ای جاده
برو
بیا
ازبیابان
ازصحرا
ازجنگلهای بزرگ
ای جاده ی همیشه صاف
خسته نباشی
ای دوست!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.