دوشنبه ۵ آذر
به کجا برویم؟ شعری از مهدی عظیمی
از دفتر لبهای تراحساس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۱۴۷۴۸
بازدید : ۱۱۷۹ | نظرات : ۱۵۳
|
آخرین اشعار ناب مهدی عظیمی
|
بیا به طبیعت برویم
به طبیعتی که به مانیاز دارد
حتی بادهای سرگردان
منتظرماهستند
بارانها
ابرها
آسمانها
خورشید
منتظرماهستند
به طبیعت زیبابپیوندیم
که بستر آنهاست
جایی که به آنجاتعلق دارند
اگرآنجانرویم
به کجابرویم؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.