جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حبیب الله نبی اللهی قهفرخی
آخرین اشعار ناب حبیب الله نبی اللهی قهفرخی
|
می خواستی از دریا آبی برداری
کف پایت هم خیس نشود
- پنج تا
می خواستی از باغ گلی بچینی
خار هم به دستت نرود. عجب
- برشته باشه لطفاً
بی مایه فطیر است
- بروید کنار دستم سوخت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.