دوشنبه ۵ آذر
تشنگي هاي بيابان از سكوت رود هاست شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۱۴۴۲۸
بازدید : ۷۸۸ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
تشنگي هاي بيابان از سكوت رود هاست
از سكوت ساز خوش آوازه ي داود هاست
همدم آتش شديم و در گلستان سوختيم
اين نتيجه ي خدايي كردن نمرود هاست
سرزمين عشق دست ظالمان افتاده است
قسمت چشمان ما از آتش دل _دود هاست
آه... وقتي عشق بر عالم حكومت ميكند
كعبه هم بت خانه ي تن نازي معبود هاست
آري از ما عاشقان روي خدا برگشته است
چون خدا هم بنده ي بت خانه ي مقصود هاست
ظرف مجنون را شكست و تشنگي در جام ريخت
اين شكستن از سعادتمندي مسعود هاست
مثل مجنون در بيابان هاي سرگردان عشق
دربه در بودن ,نسيب و قسمت مطرود هاست
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.