جمعه ۲ آذر
آخرین آمار شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۱۴۴۰۵
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۸۶
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
طبق آخرین آمار
توبه گرگ مرگ است!
چوپان نیوز انکارمی کند،
این خبر کذبِ مَحض است.
لابد گوسفندهایش را
درجهت خرید خودروی ملیِ اَرزان،
قالب کرده است!
نفس های آخری که می کشد،
گرمای ندارد.
شیشه ای عینکم را حسابی پاک میکنم
تا آخرین آمار را
از رسانه تصویری، نشانتان دهم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.