جمعه ۲ آذر
زندگی بی تو یعنی مرگ بد... شعری از علی توکلی
از دفتر طرح چشمان او(دیروز) نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۵۹ شماره ثبت ۱۴۳۳۲
بازدید : ۱۲۷۱ | نظرات : ۱۲۱
|
آخرین اشعار ناب علی توکلی
|
زندگانی بی تو یعنی مرگ بد...
مــثل یک دیوانه حــالــم دیدنست
گریــه هــای بی مثــالم دیدنیست
بی حضورت با "توهّم" زندگی...
عشـــق بازی در خــیالم دیدنیست
در درون،دل تـنـــگ؛اما ظــاهراً
از خوشی ها قیل و قالم دیدنیست
سال و ما هم می رود،ای ماه من
بی تو هر تــحویل ســالم دیدنیست
امتـحانم می کند چشـمت به ناز...
تو جــوابی، من ســوالم!دیدنیست!
باز می خــندد به حالم قهوه که...
...گریه در فــنجان فالم دیدنیست
زنــدگانی بی تـو یعــنی مـــرگ بد
عمـرِ تــلخِ در زوالم دیــدنـیست
خـــلوتـم را حــجم عقــلم پر نکرد
مثل یــک دیــوانه حــالم دیدنیست
.......................................................
واپسین روزهای اسفند 91
در پناه حق...
سلام به دوستان و اساتید عزیز و بزرگوارم.این شعر یکبار قبلا منتشر شده بود.اما اون موقع هنوز نقد کردن مثل امروز رواج نداشت.وقتی این موج زیبای نقد را دیدم حس کردم حیف است این شعر نقد نشود.
از همه شما عزیزان خواهش میکنم نقدکنید.من که استاد نیستم و این جور حرف ها هم قبول نیستا....
منتظر نقدهاتون هستم....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.