جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
دَری نیمه باز را
گشود باد
تا برهنگی میان شلختگی
نمایان بر هر رهگذر
لایه لایه می دزدیدند چشم ها
چادرهای درهم
چه کسی پوسیده پارچه
نگاه نامحرم
پیچانده بالای طاق
تا در گوش غربیگان...صدای اسرار
هیز ... می بینند عریان ترین ماهیچه
شاید پشت دست پیرزنی
لبان نو باوه دخترک بلبل زبان را
پینه زند
شاید روسری نصفه سرش
دستک های دهانه اش
زبان بندد
همه دوست دارند
هر دروازه باز را
......سَرک کشند......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.