جمعه ۲۵ آبان
تمام قد همه ی کفتران قیام شدند شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۱۴۲۵۵
بازدید : ۶۹۹ | نظرات : ۱۲۴
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
شبی که ماه ز چشم تو نور می پاشید
ز عرش گنبد حضرت سرور می پاشید
به یمن مقدم مهرت دخیل های ضریح
طبق طبق شفاعت ناب حضور می پاشید
تمام قد همه ی کفتران قیام شدند
همین که چشم سیاه تو تور می پاشید
نماز عشق بپا شد میان صحنی که
ز آبشار نگاهت بلور می پاشید
مرا به اوج نماز غزل فرا خواندی
اگر چه قامت شعرت غرور می پاشید
نوای نغمه شوقی ز شعر و شرم و خیال
ز چشم نم نم تو اشک شور می پاشید
به بزم آ ینه و اشک ، آن ضریح منیر
برای قوس و قزح رنگ جور می پاشید
الهه ها ی مسافر، ز آسمانها عشق
به قلب شاعرک نا صبور می پاشید
دوباره« زهره» به لبخند عشق گل میکرد
دوباره خاطره هایی ز دور می پاشید
دوباره اول تیر و دوباره تیر خیال
هوای هرم دلی در تنور می پاشید
در این معامله ی عشق من کم آوردم
شبی که ماه ز چشم تو نور می پاشید
======
به الهه ی ملکی عزیز و زکیه ی کشکولی نازنین
و بزرگوار که در جوار مهر منیرشان این بداهه
در صحن حرم مطهر امام رضا «ع» متولد گردید..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.