جمعه ۲ آذر
یادمادر...بمناسبت گرامیداشت سالگردمادر...نازنین استادم جناب فکری عزیز شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر صادقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۴۸ شماره ثبت ۱۴۱۷۶
بازدید : ۱۴۳۰ | نظرات : ۲۵۳
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
تقدیم به استاد عزیزم جناب فکری نازنین
بمناسبت گرامیداشت سالگرد مادر عزیزتان
برخیز و به من شکفتن آموز
الفاظ صحیح گفتن آموز
برخیز و زجان خود روان کن
پستان به دهان گرفتن آموز
برخیز و زپا افتاده ام من
یک گام و دو گام رفتن آموز
برخیز و بیا برای خوابم
بیدار نشین و خفتن آموز
برخیز و بگیر مرا به زانو
بر من ادب نشستن آموز
برخیز و بخوان نماز حاجت
در حال دعا گریستن آموز
برخیز و به انتظار فردا
چشم بر ره صبح ، دوختن آموز
برخیز و به قطره های اشکت
برشمع ، طریق سوختن آموز
... یادشان گرامی ...
...روح شان شاد ...
زبان الکن مرا ببخشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.