شنبه ۳ آذر
سایه ها / تقدیم به اهالی باصفای دهکده شعر ناب و کدخدای مهربانش شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۳۹ شماره ثبت ۱۴۱۴۰
بازدید : ۹۵۵ | نظرات : ۲۱۳
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
سایه ها می رقصن.....
سایه ها آزادن
که بیان، بعضی وقتا هم برن
سایه ها با آدماشون همیشه دوس می مونن
سایه ها راز دل آدماشونو می دونن
سایه ها همیشه یکرنگ می مونن
با سیاهی شبارو روز می کنن
روزا رو شب می کنن
سایه ها فرقی براشون نداره... کوچیک باشن.... بزرگ باشن
اونا هر جوری باشن،
بازم وفادار می مونن
اگه که آدمشون کوچیک باشه،
بزرگ میشن، واسه ی آدمشون اون دور دورا رو مبینن
ولی اون آدما که بزرگ باشن
سایه شون کوچیک میشه
تا که یادشون نره،
یه روزی کوچیک بودن!
سایه ها خورشیدو دوس دارن، آخه
اگه آفتاب نباشه، اونا زودی می میرن...
سایه ها خیلی با هم مهربونن
اگه پیش هم بیان
همشون یکی می شن، واسه همدیگه می مونن
سایه ها شبای مهتابی همیشه بیدارن
دوس دارن ماهو ببینن
با ستاره ها بشینن
آخه ماه که در میاد
سایه ها می رقصن...
تقدیم به اهالی باصفای دهکده شعر ناب و کدخدای مهربانش.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.