جمعه ۲ آذر
ثبت رکورد شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۱۲ شماره ثبت ۱۴۰۸۹
بازدید : ۹۶۰ | نظرات : ۱۰۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
نادر از سیمین که جدا شد،
اسکار صیغه دائم خواند
تا برای دست دادن ها و رو بوسی ها
مَحرمیت را حلال کند!
نوبل که سالهاست
تَحت حمایتِ تروریستها،
کاندیدای حقوقِ بشر می شود!
اینجانب به عنوان فزول ترین شاعر
در گینس ثبت رکورد کردم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.