جمعه ۲ آذر
چشم انتظار شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۵۲ شماره ثبت ۱۴۰۰۴
بازدید : ۷۶۵ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
.....................................
......................................
.....................................
....................................
....................................
....................................
....................................
....................................
...................................
...................................
در شعر من هر بیت چشمِ خیره ای ست اما
بی پلک ترین چشم هایِ خیسِ انتظار...آری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.