جمعه ۲ آذر
تسلیم شعری از مریم حشمت پور
از دفتر تنهایی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۱۴۰۰۱
بازدید : ۹۱۵ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب مریم حشمت پور
|
ظهر گرم اردیبهشت
روی تختم کنار دیوار
پنجره باز وصوت گنجشکان
موج آرام وِلرم باد
پرده ی لاجوردیم در نور
گاه می شد چاق و گه لاغر
چرخشِ پنکه در بالا
سایه روشنش در کف
چشم من به گردش در هر سو
خسته و پر زخواب سنگین
شده ام در قفس به یاد او
لحن او بگوش من غمگین
حرکت تند ثانیه ها
لحظه ای فکرمن کند مشغول
رقص پرده-در دست باد
شده حایل میان عکس او
خواستم از صدا بنویسم
صوت و آوای هرصدا جز تو
با سماجت سرک کشید اینجا
یاد پرشور وشور رام تو
هرکجا می روم هستی
هر چه گویم- تو در پسش رَستی
خفته ام در میان جا وهنوز
ساعت و باد و پنکه در کارند
من که تسلیم هر عتاب تو
مانده ام!هر دو دست بالا رفت ............
اردیبهشت /نود و یک م.ح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.