جمعه ۲ آذر
در وصف عشق شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۰۲ شماره ثبت ۱۳۸۸۵
بازدید : ۶۳۵ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
در وصف عشق
خداوندا چه رازیست اندر این عشق
چه زیبا و نگاریست اندر این عشق
صدای عشق صدای آن عزیزم
چه خوش آهنگ صداییست اندر این عشق
جمال عشق جمال پاک معشوق
عجب زیبا جمالیست اندر این عشق
صفای عشق صفای ناز معشوق
عجب ناز و صفاییست اندر این عشق
ز معشوق بی وفایی بهر عاشق
چه یار بی وفاییست اندر این عشق
تمام لذت ما شور معشوق
عجب شور و هواییست اندر این عشق
غم عاشق غم دوری ز معشوق
عجب سوزنده داغیست اندر این عشق
تمام شادی ام دم های دیدار
عجب دم های شادیست اندر این عشق
به هنگامی که آید وصل معشوق
عجب زیبا وصالیست اندر این عشق
به بعد هم زندگی شیرین به وصلش
عجب آرام جانیست اندر این عشق
دل عاشق کباب است بهر معشوق
عجب سوز و گدازیست اندر این عشق
همیشه چشم من در انتظارش
چه جانسوز انتظاریست اندر این عشق
همیشه در فراقش اشک و آهست
چه زیبا اشک و آهیست اندر این عشق
دوای درد عاشق اشک و خون است
عجب باران اشکیست اندر این عشق
بهاران هم گذشت در فکر و یادش
عجب سوزنده فکریست اندر این عشق
فتاده کرد به چاه چشم معشوق
عجب چاه عمیقیست اندر این عشق
ندارد ساحلی دریای عشقش
چه دریای بزرگیست اندر این عشق
در این دریا ببینم مهر و لطفت
عجب رب و خداییست اندر این عشق
رسان کرد را خدایا تو به یارش
چو کرد در بند یاریست اندر این عشق
سجاد کرد شهریور ۹۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.