شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
تعبیری زشت
از افکاری
عقیم و مدار بسته!
در خانه ای
تاریک
بدون حمام!
قلم در دستی
پینه بسته
از جرم و کثافت
بر صفحه ائی سفید و روشن..
از رحمتی آشکار
به شکل کاريکاتور
ترسیم کرد!
نمودارش
غرب زدگی
مهندس اعمالش
شیطان اکبر
در کنارش
وسوسه شیطان
گذاشت
فراموش کند
آن دو شاخ بر سر
اجدادش!
اکنون از ترس
نشسته سال ها
کُنج نادانیش!
باز نمی خواهد
بفهمد!!؟
رحمت العالمین
کون و مکان
محمد ص است.
به تاریخ۰۴/۰۲/۲۰۱۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.