جمعه ۲ آذر
فست فود شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۱۳۸۱۰
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۷۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
جهت سیر شدن از یک روز سخت
به صرف شصد درصد گوشت خالص،
مهمان فست فود شدم!
لذتی که در پس دادنش بود
در خوردن هیچ شَستی نبود!
خدا را شکر
این فرآیندِ کاملا بهداشتی
حاصلِ تولید شَستِ پا نبود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.