جمعه ۲ آذر
روسریِ زرد(بداهه) شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۰۶:۱۹ شماره ثبت ۱۳۸۰۳
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
بداهه:فرزاد بهارا
با خنده های سبزمون یک روز
کوچه به کوچه سبز پوشیدیم
پائیزِ باروتی رسید از راه
خونه به خونه مرگ نوشیدیم
.......................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.