جمعه ۲ آذر
بفرما، دَمِ در بَد است شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۱۳۷۶۹
بازدید : ۷۵۴ | نظرات : ۸۹
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
بعد از فوت شدن از شعر،
قلم را شستم،
تا سَنبُل آزادی شوم!
خِشتکِ نمادین،
تار و پودش پیداست.
همین روزها
برج میلاد معروف می شود!
سقوطِ آزاد را با شعرم تجربه کن.
بفرما، دَمِ در بَد است،
چتر نجات با خدمات رایگان نصب می شود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.