جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
۱- عاشقانه ی (پیمانه ی سربه هوا)
هستی من مست هست کیستی
شاعر چشمان مست کیستی
ای دل ای پیمانه ی سربه هوا
در هوای بوسه دست کیستی
2- اجتماعی (لکه ی ننگ )
هرچند که شمع رو به بادم
خاکستر عنقای پمادم
آتش بکشم حباب یخ را
من لکه ی ننگ انجمادم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.