جمعه ۲ آذر
شعر من گم شده شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۴۱ شماره ثبت ۱۳۷۶۰
بازدید : ۱۱۷۵ | نظرات : ۱۳۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
نفس ؛ به شماره
با رقص ِ واژگان
دیده ؛ خیس
در بی صدا قلم زدن
گزنده است
این حس
التیامی نیست
خراش ِ این احساس را
.
از من بگذر...
هم قبیله
شعر ِ من گم شده
رشته بریده ام ؛
آویخته به زمان
و خیره به سپیدها
در واپسین
سیاحت ِ ناپیمودنی
-----------------------------
پ . ن
صدای ِ شعر را باید با صدای ِ دل شنید
چرا که هر دو از یک جنس هستند
همانند ِ ریشه و پیشینه ...
که پیشینه شعر ؛ ریشه در ساز ِ دل دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.