جمعه ۲ آذر
وسعت باور من شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۱۳۶۹۹
بازدید : ۱۱۷۲ | نظرات : ۱۲۳
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
وسعت ِ باور ِ من!
به اندازه ی ِ پیراهن ِ تنهایی توست،
آزرده ِاز صداقت،
بیگانه با زمانه!
دل خستگیهایت،
رنگ ِ کودکی ِ باور!،
نسترنهای کلام،
پلی از شقایق تا نور
و نهالی از ایمان ،
وام دار زُهره ی نگاه،
زمین بود و
مشق ِ شب ِ من
و مرهمی، برای ِ ترکهای ِ جاده ای
به انتهای ِ فروغ
پی نوشت: از تو راهی نیست تا خدا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.