جمعه ۲ آذر
اسیر.... شعری از اعظم اکبری
از دفتر این روزها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۰۴:۱۳ شماره ثبت ۱۳۶۷۰
بازدید : ۱۰۵۴ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب اعظم اکبری
|
برای تو...
چه فرقی دارد!!
کبوتر باشم؟
یا عقاب؟
وقتی همین چند کلمه
مرا
به بند می کشند
(اکبری)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.